Fitness – Ισομετρικες Ασκησεις

INFO

Ισομετρικές ασκήσεις με τις οποίες αυξάνουμε τις καύσεις μας και καίμε περισσότερο λίπος. Ισομετρικά, οι μύες μας έχουν ίσο
μέτρο, δεν έχουμε επανάληψη μένουμε σταθερά.

Δυναμική Διάταση 1η
Διατήνω προσαγωγούς και δικέφαλους. Ανοίγουμε πόδια όσο μπορούμε και ρίχνουμε το κέντρο βάρους μας προσπαθώντας να διατηρήσουμε τα πόδια μας τεντωμένα.

askisi 1

Άσκηση 2η
Γυμνάζω δικέφαλους, γλουτούς, ραχιαίους. Σηκώνω λεκάνη ψηλά, τεντώνω πόδι στον αέρα. Κεφάλι χέρια κάτω και πάνω.

Δίαρκεια 30’’ ως ένα 1’

askisi 2

Άσκηση 3η
Δουλεύουμε χέρια, γλουτούς και πόδια. Παλάμες, ώμους στην ίδια ευθεία, ο αστράγαλος ακουμπάει στο γονάτο του άλλου ποδιού και η λεκάνη μένει ψηλά πάνω. Δουλεύουμε γλουτούς και πόδια το ίδιο και στο άλλο πόδι.

Δίαρκεια 30’’ ως ένα 1’

askisi 5

Άσκηση 4η
Πλάγιους κοιλιακούς και χέρια. Πλάγια στήριξη, παλάμη ωμοί στην ίδια ευθεία, δύναμη στους πλάγιους κοιλιακούς, τεντώνω το ένα πόδι στον αέρα.

Δίαρκεια 30’’ ως ένα 1’

Diatasi

Διάταση 5η
Ένα πόδι μπροστά λυγισμένο το πίσω τεντωμένο διατήνω γλουτούς και απαγωγούς.

Δίαρκεια 30’’ ως ένα 1’

Κείμενα & Ασκήσεις Μάντη Περσάκη
Φωτογραφίες Angelica Ender

Pilates by Mandy
210 9018969
Studios: Οδός Ψαρών 2, Νέα Σμύρνη
Οδός Πλαπούτα 39 & Ροδοπόλεως 73, Ελληνικό



Σχετικά Άρθρα

>